pondělí 15. února 2016

Zuzana Lišková

Milí čtenáři,

nyní k Vám putuje příběh, který je typickým důkazem toho, že stát se úspěšnou ženou a podnikatelkou se můžete stát kdykoliv, i za pomoci náhod života. My, ženy, máme tolik předsudků, že bychom je nespočítali ani na všech prstech končetin, které máme. Jednou to jsou velké boky, podruhé velký nos a potřetí třeba problematická pleť. A ten třetí předsudek byl pro Zuzanu právě ten klíčový. Pojďme se podívat na příběh této úspěšné ženy.

"Vystudovala jsem SŠ informatiky a spojů v Brně obor Poštovní a peněžní služby. Ihned po maturitě jsem nastoupila jako přepážková pracovnice.

První změna nastala, když jsem se díky poště opět setkala se svoji bývalou trenérkou aerobiku Jitkou, která byla ředitelkou SVČ, kde vedla kroužek aerobiku. Dala mi možnost pomáhat jí s vedením tréninků, jelikož věděla, že je to moje srdcová záležitost. Po čase jsem si udělala kurz Instruktora aerobiku a začala jsem si uvědomovat, že pošta nebude až tak úplně to, co bych chtěla v životě dělat.
Další změna, která se vyskytla byla (celkem zásadní změna, která ovlivnila celý můj život), když mi moje kamarádka věnovala Hodinku krásy v poradenství v péči o pleť od kosmetické poradkyně Mary Kay. A jelikož jsem měla od malička opravdu velké trápení se svoji péčí o pleť, tak jsem se to uvítala a této Hodinky krásy se zúčastnila a rozhodla se, že tuto kosmetiku zkusím používat. 
Práce na poště mě celkem i bavila, ale opravdu jen chvíli. A to bylo do té doby, dokud jsem nezjistila, že ať udělám co udělám, je stejně všechno špatně, proto jsem hledala něco jiného. 
Jednoho dne mi moje kosmetická poradkyně nabídla příležitost být součástí této firmy, kdy se můžu jen podívat jestli by mě tato práce zaujala a když ne, tak se nic neděje. Tak jsem si řekla: "proč ne?!" Celkem to šlo a začalo mě to i bavit. Jenže při kole čtyř prací, což byl aerobik, pošta, prodlužování řas a Mary Kay to už moc nešlo utáhnout. Osudovým dnem se mi stalo školení, kdy jsem poslouchala jiné ženy, které se rozhodly a daly tomu příležitost pracovat v Mary Kay a pomáhat ostatním ženám naplno. Přišla jsem domů a byla jsem si naprosto jistá, že chci z pošty odejít a pracovat jako kosmetická poradkyně. Překvapila mě reakce mého přítele, který se mnou souhlasil. 
Musím říct, že od té doby, co jsem se rozhodla podnikat, se mi život, moje sebevědomí a celkové myšlení naprosto přetočilo o 180°, ale tím správným směrem. Jsem nesmírně ráda a hrdá na sebe, že jsem tomu dala možnost a objevila to, pro co chci žít a co mě naplňuje. Ano, vystoupila jsem z řady a už bych to nikdy za nic nevyměnila!"
Zuzana Lišková

Žádné komentáře:

Okomentovat